Захист ділової репутації італійського автомобільного концерну в Україні. Захист ділової репутації приклад Україна. Ділова репутація приклад. Захист ділової репутації юридичної особи судова практика.

 zaschita delovoi reputacii primer
Суть справи: До нас звернувся великий італійський автомобільний концерн, що виробляє автомобільні диски, в особі представника торговельної марки в Україні. Він повідомив, що на ряді сайтів в українському сегменті інтернет, розміщена неправдива інформація, що містить ознаки чорного піару, щодо продукції концерну, яка завдає шкоди ділової репутації клієнта. Один сайт був спеціально створений для реалізації акції чорного піару, і в його назві використовувалася абревіатура торговельної марки клієнта. В інших випадках, неправдива інформація була розміщена на рекламних - сайтах майданчиках в ряді українських міст.
 
Позиція нашого клієнта: Клієнт повідомив, про намір подати позов на компанію, що розмістила неправдиву, неповну й перекручену інформацію, яка порушує ділову репутацію клієнта в розрізі порівняння двох торговельних марок автомобільних дисків. Друга сторона заявляла, нібито диски мають ідентичні характеристики й навіщо переплачувати за диски нашого клієнта, якщо в одного й другого виробника, виробничі потужності знаходяться однаково в Китаї. Клієнт вважає викладену інформацію недостовірною, а саме про те, що диски двох брендів є нібито ідентичним товаром і мають ідентичні характеристики, а також оцінка підприємницької діяльності Клієнта пов'язана із завищенням націнки на диски. Це є не ідентичний товар, і він не має ідентичних характеристик. Націнка на товар (диски) клієнтом здійснюється у відповідності технології виробництва і їх якості, яка більше ніж заявляє у своїх матеріалах друга сторона. Крім цього, автомобільні диски Клієнта пройшли випробування й відповідають вимогам якості згідно з міжнародними правилами Європейської економічної комісії Організації Об'єднаних Націй №124 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх коліс для легкових автомобілів і їх причепів", підписаних і ратифікованих Україною, диски другої марки такої сертифікації не мають.
 
Хід справи: Наше агентство виграло цю складну справу, яка дійшла до розгляду у Вищий господарський суд України включно. Ми виграли суди всіх рівнів. Справа по справжньому стала прецедентною у юридичному середовищі юристів, які займаються захистом ділової репутації. Складність справи була в тому, що наш відповідач, створивши акцію чорного піару в Інтернеті, усіма способами намагався приховати свою причетність до цього, не вказавши ніяких даних про свою компанію, тільки назву марки в порівняльній характеристиці з маркою нашого клієнта. Але нам вдалося за допомогою детективної філії нашого агентства виявити компанію, зібрати та зафіксувати докази за допомогою експертного висновку інституту судових експертиз і довести, що саме він є належним відповідачем, а також доказати порушення прав клієнта й виграти справу!
 
Ми пишаємося, що захист ділової репутації є одним із ключових напрямків нашої діяльності! Більш докладно про послугу захисту ділової репутації нашим агентством по посиланню.
 
Текст Постанови Вищого господарського суду України на користь нашого клієнта:
1 VGSU
2 VGSU
3 VGSU
4 VGSU
5 VGSU
6 VGSU
7 VGSU